D.U.K.
Apsipirkimas
Ar galiu apsipirkti be paskyros?
Taip, Jūs galite įsigyti prekes kaip svečias.
Kaip atšaukti ar koreguoti prekių užsakymą?
Norėdami koreguoti ar atšaukti užsakymą, susisiekite su mumis telefonu +370 618 49247 arba el. paštu info@facecare.lt. Nurodykite užsakymo numerį, vardą ir pavardę. Užsakymą koreguoti dažniausiai būna galima labai trumpą laiko tarpą, kadangi gautus užsakymus stengiamės surinkti kuo greičiau.
Prekė išparduota, kada vėl bus prekyboje?
Kaip sužinoti, kad pirkimas buvo sėkmingas?
ėkmingai atlikus užsakymą į nurodytą el. paštą gausite patvirtinimą. Jeigu patvirtinimo negavote, įsitikinkite, ar el. pašto adresas buvo įvestas teisingai ir ar laiškas nenuėjo į „Šlamšto" ar „Spam/Junk“ aplanką. Jeigu manote, kad užsakymą atlikote teisingai, tačiau nerandate patvirtinimo – susisiekite telefonu +370 618 49247 arba el. paštu info@facecare.lt
Paskyra
Kaip susikurti paskyrą ir prisijungti prie paskyros?
Registracija ir prisijungimas prie paskyros vykdomas vienodai. Jūsų patogumui, kiekvienam prisijungimui sugeneruojamas kodas, galiojantis 15 minučių (arba iki kol bus panaudotas), tad jums nereikės atsiminti sudėtingų slaptažodių, tereikia įrašyti į nurodytą el. pašto adresą gautą kodą.
Kompiuteriu - paspauskite ant viršuje, dešinėje esančios žmogaus ikonos. Įveskite savo el. pašto adresą ir spauskite „Tęsti". Į nurodytą el. paštą gausite laišką su 6 skaitmenų kodu, jį įveskite ir spauskite „Pateikti" (kodas galioja 15 minučių). Jei kodą įvedėte teisingai, paspaudus „Pateikti", sėkmingai prisijungsite prie savo paskyros.
Telefonu - paspauskite ant trijų linijų ikonos, esančios viršuje, kairėje. Apačioje meniu apačioje spauskite „Prisijungti". Įveskite savo el. pašto adresą ir spauskite „Tęsti". Į nurodytą el. paštą gausite laišką su 6 skaitmenų kodu, jį įveskite ir spauskite „Pateikti" (kodas galioja 15 minučių). Jei kodą įvedėte teisingai, paspaudus „Pateikti", sėkmingai prisijungsite prie savo paskyros.
Kaip pakeisti savo duomenis?
Kompiuteriu - spauskite ant viršuje, dešinėje esančios apvalios žmogaus ikonos, pasirinkite „Profilis". Atsidariusiame lange galite keisti savo įvestus duomenis, pridėti adresą ir pan.
Telefonu - spauskite kairėje, viršuje esančią trijų linijų meniu ikoną, meniu apačioje spauskite „Profilis". Atsidariusiame lange galite keisti savo įvestus duomenis, pridėti adresą ir pan.
Kaip matyti savo užsakymus?
Matoma prisijungus į savo paskyrą su el. pašto adresu, kurį naudojote užsakymui atlikti.
Kompiuteriu - spauskite viršuje esantį meniu punktą „Užsakymai" („Orders").
Telefonu - spauskite viršuje, kairėje esančią trijų linijų meniu ikoną, spauskite „Užsakymai" („Orders").
Mano užsakymas
Kaip aš galiu sekti savo užsakymą?
Užsakymo siuntimo būseną galite matyti gautame laiške paspaudę siuntos sekimo kodą arba, savo paskyroje, užsakymų skiltyje (paspaudę ant norimo sekti užsakymo) esantį siuntos sekimo kodą. Paspaudus ant pridėjo siuntos sekimo kodo būsite nukreipti į atitinkamos siuntų platformos svetainę, kur galėsite matyti kur yra jūsų užsakymas.
Kodėl mano užsakymas atšauktas?
Užsakymo atmetimo priežastys būna įvairios, keletas iš jų:
- Negavome apmokėjimo už prekes.
- Užsakymas atšauktas jūsų prašymu.
- Nepakankamas užsakytų prekių likutis sandėlyje.
Jei turite klausimų dėl užsakymo atšaukimo, susisiekite el. paštu info@facecare.lt
Gavau ne tas prekes, ką daryti?
Jeigu esate įsitikinusi (-ęs), jog gautos prekės ne jūsų, prašome susisiekti telefonu +370 618 49247 arba el. paštu info@facecare.lt, pasistengsime kuo greičiau išsiaiškinti ir išspręsti susidariusią situaciją.
Gavau siuntą, tačiau jame ne visos užsakytos prekės, ką daryti?
Jeigu užsakyme yra ne visos jūsų užsakytos prekės, prašome susisiekti el. paštu info@facecare.lt arba telefonu +370 618 49247. Prašome prisegti gauto užsakymo nuotrauką, taip galime greičiau identifikuoti trūkstamas prekes arba galite surašyti, ko trūksta.
Kartais galite gauti ne visas užsakytas prekes, kadangi jų nebeturime. Tokiu atveju be papildomo jūsų kreipimosi pinigai už trūkstamas prekes jums būna grąžinami per 2-5 d.d.
Gavau užsakymą, tačiau prekė(-s) pažeista(-os), ką daryti?
Jeigu gautos prekės yra brokuotos, susisiekite telefonu +370 618 49247 arba el. paštu info@facecare.lt, prisegę pažeistų prekių nuotraukas ir aprašykite situaciją.
Prekių grąžinimas
Kokius produktus aš galiu grąžinti?
Nusipirkę netinkamos kokybės kosmetikos prekę, galite ją grąžinti per 14 dienų. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekės nemokamai pakeičiamos į kokybiškas prekes arba jums grąžinami sumokėti pinigai už netinkamos kokybės prekes.
Kokybiškos kosmetikos prekės negali būti grąžinamos
Kaip grąžinti netinkamos kokybės prekes?
Dėl informacijos apie tolimesnius veiksmus prašome kreiptis el. paštu info@facecare.lt
Įprastai siuntos grąžinimas vyksta įdedant siuntą į paštomatą.
Per kiek laiko grąžinami pinigai į banko sąskaitą?
Kai nepristatytos prekės bus grąžintos mums, pinigai jūsų banko sąskaitą pasieks per penkias darbo dienas.
Kiti klausimai
Ką reiškia MFG ir EXP?
MFG reiškia produkto pagaminimo datą.
EXP reiškia produkto galiojimo pabaigos datą.
Jei turite daugiau klausimų dėl produktų galiojimo, kreipkitės el. paštu info@facecare.lt ar telefonu +370 618 49247
Ar turite fizinę parduotuvę?
Fizinių parduotuvių neturime.
Ar produktai originalūs?
Visi mūsų el. parduotuvėje parduodami produktai yra 100% originalūs. Esame oficialūs COSRX ir NACIFIC atstovai Baltijos šalyse.